Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

W zakresie wykonywanych zadań Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Ozorkowie prowadzi określone przepisami prawa rejestry i ewidencje:

  1. Wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni, zawierający imię (imiona) i nazwisko dziecka/ucznia, jego datę urodzenia, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – serię i numer dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz adres zamieszkania.
  2. Teczki indywidualne pacjentów zawierające informacje o przebiegu działalności diagnostycznej, terapeutycznej i konsultacyjnej.
  3. Rejestr wydawanych opinii oraz rejestr wydawanych orzeczeń, które zawierają numer porządkowy, numer opinii lub orzeczenia, datę ich wydania oraz podpis osoby uprawnionej do odbioru dokumentacji.
  4. Rejestr wydawanych zaświadczeń.
  5. Rejestr pacjentów Poradni.
  6. Dziennik korespondencyjny pism przychodzących i wychodzących.
  7. Księga inwentarzowa.
  8. Ewidencja środków trwałych.
  9. Protokoły z posiedzeń Zespołów Orzekających.
  10. Inną dokumentację zgodnie z odrębnymi przepisami.

Składnica dokumentów Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej , znajduje się w budynku pracowni szkolenia praktycznego Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie , ul. Kościelna 1a.


Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

  1. Rejestry zawierające dane osobowe nie są udostępniane osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
  2. Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie poradni osobom upoważnionym na ich wniosek.
  3. Dokumenty udostępnia się na terenie poradni organom kontroli.
Podmiot udostępniający informację:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozorkowie
odpowiada: Jarosława Kwaśniak
data: 19-04-2024
wytworzył: Agnieszka Anielak
data: 19-04-2024
data: 19-04-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 19-04-2024 - Edycja treści
  • 23-03-2018 - Edycja treści
  • 10-01-2018 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 09-06-2013 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 347