Rejestry, ewidencje, archiwa
W zakresie wykonywanych zadań Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Ozorkowie prowadzi określone przepisami prawa rejestry i ewidencje:
- Wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni, zawierający imię (imiona) i nazwisko dziecka/ucznia, jego datę urodzenia, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – serię i numer dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz adres zamieszkania.
- Teczki indywidualne pacjentów zawierające informacje o przebiegu działalności diagnostycznej, terapeutycznej i konsultacyjnej.
- Rejestr wydawanych opinii oraz rejestr wydawanych orzeczeń, które zawierają numer porządkowy, numer opinii lub orzeczenia, datę ich wydania oraz podpis osoby uprawnionej do odbioru dokumentacji.
- Rejestr wydawanych zaświadczeń.
- Rejestr pacjentów Poradni.
- Dziennik korespondencyjny pism przychodzących i wychodzących.
- Księga inwentarzowa.
- Ewidencja środków trwałych.
- Protokoły z posiedzeń Zespołów Orzekających.
- Inną dokumentację zgodnie z odrębnymi przepisami.
Składnica dokumentów Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej , znajduje się w budynku pracowni szkolenia praktycznego Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie , ul. Kościelna 1a.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
- Rejestry zawierające dane osobowe nie są udostępniane osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
- Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie poradni osobom upoważnionym na ich wniosek.
- Dokumenty udostępnia się na terenie poradni organom kontroli.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 19-04-2024 - Edycja treści
- 23-03-2018 - Edycja treści
- 10-01-2018 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 09-06-2013 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 347